måndag 30 november 2009

20091130

Heejbloggen,
Det va ju riktigt j***a länge sen som jag skrev i bloggen.
Det är för att mitt internet inte har varit i kopplat hemma.
de är de inte nu heller..
Men jag har inte kunnat suttit mig i skolan och skrivit för att jag har haft så mycket att göra.
Nu sitter jag i skolan och skriver. för en gångs skull.


Idag ska jag på rep för konserten som jag ska sjunga på, på lördag .
snart har jag idrott och efter de slutar jag..
Är ganska trött så ska nog ta de lugnt på gympan.
På onsdag ska jag på lucia i konserthuset och kolla på när fryx eleverna sjunger.
Det är typ en tradition för mig och min familj.
Det är jätte mysigt man får verkligen ´julkänslor.
Och på onsdag fyller fagra helena 18 år. så vi ska fira henne på fredag också.
Blir jätte kul tror jag.
jaja. nu orkar jag inte skriva mer. hade grymt.!

bbbbye


gammal bild hahahah men med min kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar