onsdag 21 oktober 2009

Första GYM-dagen.

Har nyss kommit hem. Sen när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och internet fungerade inte, och jag har bara haft blogg i en dag men har typ redan blivit halft beroende. tycker de e skit kul. men iaf så satte jag mig och försökte fixa de. tillslut gick de.:) så nu snart eller ja, vid 2 så ska jag iväg och träna. ÄNTLIGEN. Har inte tränat på gym på hela sommaren.- ska bli skönt att sätta igång igen.
Är ledig imorgon (som vanligt) så ikväll ska jag bara chilla gärnet. sen kanske dan skulle komma. fast vem vet. vill helst inte vakna vid 5-6 nånting imorgon eftersom han praktiserar. skulle vara skönt att inte behöva vakna tidigt faktist. menmen vi får se.
Pratade lite med bell idag också och vi kom nog fram till att min "halloween fest" blir en "tjejmiddag" ist eftersom att ingen riktigt vill kasta ut pengar på någonting som man bara använder en gång i livet. så de blir nog bara en vanlig tjejmiddag ist. fårse.

Byyeee

2 kommentarer: