torsdag 29 oktober 2009

Haaaaalåå där

De va riktigt länge sen jag skrev i bloggen. MÅSTE SKÄRPA MIG!
Just nu sitter jag och pluggar på pappas kontor. måste träna till data provet. . .
senare ska jag ner på stan med farmor och luncha och kolla present till mig. eftersom jag fyller år på söndag:) tjejmiddag imorgon dåra. ingen halloweenfest heller blir det. bara massa orginaler.
jag tror vi kommer få jätte skoj. :)

Igår så va jag också på pappas kontor och pluggade och efter de så åkte jag och tränade.
Oojuste, jag har faktist äntligen skaffat linser. så nu slipper jag dom där feta jobbiga glasögonen.
känns som en riktig befrielse. Nu ska jag gå in på min fejjbook och kolla vad som häner. har ju liksom inte varit inne på datan på jätte länge.

sees och höörs !:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar