torsdag 3 december 2009

20091203

hejsssan.
Har blivit sjuk.. kul. så idag blev de ingen skola för mig, inte heller blir det sång lektion för mig. Det är egentligen sista lektionen innan konserten på lördag så den är ganska viktig. men får klara det iallafall. Idag fyller Dan´s pappa år. grattis till honnom. skulle till dom också idag men kan inte de heller.. känns jäkligt surt, men finns inte mycket att göra. Igår så va ju jag på lucia som sagt. det var riktigt mysigt. man fick verkligen julkänslan man har längtat efter. Imorgon måste jag till skolan, sen ska jag ner på stan och köpa present till Helena sen ska jag hämta min lucia krans på blomgaraget. efter det får jag bråttom hem och fixa mig sen iväg till skiljebo och gratta henne. kommer att bli kul. än så länge vet jag inte vad jag ska ha på mig. det är skit svårt. allrahelst när jag inte ens har några kläder alls.. jaja iallafall så kan jag inte vara där längre än till 12. 1. någonting. eftersom jag ska vara färdig fixad och klar klockan 09.00 på växhuset på lördagen efter. Men nu ska jag gå och vila lite. ha det bra!bajbajj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar