lördag 12 december 2009

JULHANDLIING

IDAG va jag och sandra och köpte julklappar till mamma och pappa.
va riktigt kul faktist. känns bra att ha köpt några nu iaf..
idag ska jag bara vara hemma och vila.
ska bli riktigt skönt.
IGÅR va jag och sjöng lucia på ålderdomshem.
var väldigt trevligt. efter det så gick jag, Maria och Ella och fikade.
efter det gick vi lite och kollade på stan.:)
senare på kvällen så gick jag hem och träffade dan sen gick vi hem till mig.
Sen kollade JAG på idol (gogogoERIK) sen satt jag och dan och bara pratade.
de var så JÄKLA skönt. sen så la vi oss. en jävligt bra dag helt enkelt.
En sak bara innan jag ska sluta skriva. sitter och kollar ut och ser att det snööööar.
känns för jävla bra! mår underbart för tillfället.
1vecka kvar i skolan. feel so damn good!
CEJOOO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar